آفتاب

جزئیات پیش فروش سکه | پیش فروش سکه از 17 بهمن

جزئیات پیش فروش سکه | پیش فروش سکه از 17 بهمن

جزئیات پیش فروش سکه | سکه که در این چند سال اخیر به دلایل مختلف اقتصادی دچار نوسان شده است، این روزها با توجه به ثبات قیمتی پیش آمده در بازار ارز، پیش فروش سکه آغاز شده است که....

بیشتر بخوانید : آخرین قیمت ارز در بازار...
بیشتر بخوانید : پیش بینی قیمت دلار...
بیشتر بخوانید : قیمت دلار افزایش می یابد؟...
مسعود سلیمانی، مدیر عامل بانک کارگشایی در مورد پیش‌فروش سکه‌ و استقبال مردم از این طرح بانک مرکزی اظهار داشت: آخرین پیش‌فروش سکه مربوط به سال ۱۳۹۱ است که در آن زمان استقبال خوبی از سوی مردم صورت گرفت، اما پس از ثبت نام با افت شدید بهای طلا مواجه شدیم که نهایتا افراد متضرر شدند.درحال حاضر قیمتی برای پیش فروش سکه از سوی بانک مرکزی اعلام نشده است، گفت: هنوز هیچ قیمتی به ما ابلاغ نشده و نمی‌توان پیش‌بینی درستی از استقبال مردم داشت.
 در آن زمان نرخ‌ها پایین‌تر بود و سود خوبی هم داشت اما در نهایت قیمت جهانی طلا و دلار افت کرد و افرادی که در سال ۹۲ سکه‌های خود را فروختند، متضرر شدند.

جزئیات پیش فروش سکه


 ثبت نام‌ها برای پیش فروش از تاریخ ۱۷ بهمن ماه در برخی از شعب منتخب بانک ملی ایران انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: مسلما اگر نرخ سکه را ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان اعلام کنند احتمالا مردم استقبال خواهند کرد البته پیش‌بینی دقیقی هم در این زمینه نمی‌توان کرد.سلیمانی با تاکید بر اینکه برای خرید سکه‌های پیش فروش محدودیتی وجود ندارد و هر کس به هر تعداد که بخواهد می‌تواند خرید کند، گفت: پیش فروش سکه‌ها مقطعی است و دائمی نیست و طی سه یا چهار روز انجام خواهد شد.وی گفت: این پیش فروش با هدف تعدیل بازار انجام می‌شود.
کد N1822330

وبگردی